selamin aleyküm arkadaslar, her sene oldugu gibi bu yilda türkiye ligi yok fifa 2006 da fakat arkadaslairmizin calismalari sayesinde türkiye süperlig yamasi basari ile sonuclandi ve oyuna eklenebiliyor ben kendim sahsen ekledim ve cok hosuma gitti allah razi olsun ...
fakat tek bir kusur var face ler
eger bir arkadasimiz detayli sekidle anlatirsa face nasil yapiliyor neler lazim
insanlarimizin anliyacagi sekilde anlatirlarsa ,.,inanirimki bizim türk insanida caba gösterecekdir
ben kendim sahsem cok ilgi duuyoyrum ve bilgim olsa cok yapacagimi billiyorum
sizden dilegim bir turturioal hazirlayin ....(veya detayli sekilde foruma yaziniz ki hepimiz bundan faydalanalim)
COOOK TSK EDERIM