pusucom SLM ARKADAŞLAR BANA YARDIM ADRSENİZ SEVİNİRİN (FIFA 06 Creation Center) KURMAKTA SORUN YAŞIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM YaaaaRDııııMMMMM (FIFA 06 Creation Center)
osiloskop kurmakta sorun mu yaşıyorsun? yoksa kurduktan sonra düzgün çalıştırlmadı falan gibi bi uyarı mı alıyorsun. eğer kuruyorsan ve açılmıyorsa unutma microsoft .NET framework kurulu olamalı. forumda bulabileceğin link var.
usta (dotnetfframework x) bunu yüklemen lazım bu forumda bi yerde linki de vardı ama internette ararsan da bulursun
hackersahin CREATİON CENTREİ KURTUKTAN SONRA HATA VERİYOR ACILMIYOR ACMAK İÇİN TIKLAYINCA HATA VERİYOR LÜTFEN BİR YARDIM EDİN
sahinyyy arkadaşlar şu adresten Microsoft .NET Framework'u yüklerseniz düzelir. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=en
Fuessenli_NOUMA arkadaslar bende oyunu kurdum!!!ama oyunu calistiramiyorum!!!yanlis disk dogru diski koy diye hata veriyor ne yapabilirim lütfen yardim edin!!!