ben bunun için bi konu açmıştım zaten.tekrare açmana gerek yoktu..
evet malesef peste böyle bi sorun var..
büyük ihtimal exeyle ilgili bi sorun..çözümü varmı bilniyorum ama m.ligde her maç tezahurat olmadan oyunu tadı yok..
bunun için gece gündüz uğraştım.werturka denedim,super patch denedim,değişik programlar denedim ne yaptıysam fayda etmedi..