XII http://www.slashphone.com/news/uploads/1015/se_future_2.jpg http://www.slashphone.com/news/uploads/1015/se_future_4.jpg http://www.slashphone.com/news/uploads/1015/se_future_10.jpg http://www.slashphone.com/news/uploads/1015/se_future_14.jpg http://www.slashphone.com/news/uploads/1015/se_future_19.jpg http://www.slashphone.com/news/uploads/1015/se_future_23.jpg http://www.slashphone.com/news/uploads/1015/se_future_26.jpg http://www.slashphone.com/news/uploads/1015/se_future_27.jpg http://www.slashphone.com/news/uploads/1015/se_future_31.jpg http://www.slashphone.com/news/uploads/1015/se_future_30.jpg http://www.slashphone.com/news/uploads/1015/se_future_40.jpg
XII Orjinal Mesajı Yazan: XII http://img345.imageshack.us/img345/7036/nokia7ng.jpg http://img345.imageshack.us/img345/8940/nokia21wj.jpg http://img345.imageshack.us/img345/1862/nokia31zx.jpg http://img345.imageshack.us/img345/2852/nokia49pd.jpg http://img345.imageshack.us/img345/1444/nokia58ma.jpg http://img345.imageshack.us/img345/4760/nokia67io.jpg
Thor Hayal ürünü gibi. En azından kişisel tasarımlar gibi duruyor. Ama en güzeli içinde PSP olan SE:D.
desperados1 geleceğin bilgisayarı diye değiştirsek herhalde ilk işlemciyi su yoluyla ısıtma fotoğrafı konulurdu :) belki duyanlar vardır...