patex ks'den ve ks ciler den nefret ediorum gold premium da parasız üyeliği olanlara müthiş bir sınırlama getiriyo!!
caner__beyy Ks cilere ne yapacaksın biliyonmu..o bir yerdeyken ve sen rogueysen 10-15 tane ash knight dts fark etmez toplayım yanına gelcen ve görünmez olcak kesin ölür .garanti veriyorum.yada onun ismini bir yere not etçen bir mutlaka hesaplaşırsınız.
cracks Orjinal Mesajı Yazan: caner__beyy Ks cilere ne yapacaksın biliyonmu..o bir yerdeyken ve sen rogueysen 10-15 tane ash knight dts fark etmez toplayım yanına gelcen ve görünmez olcak kesin ölür .garanti veriyorum.yada onun ismini bir yere not etçen bir mutlaka hesaplaşırsınız. e eline ne geççek.adam levelını yükseltene kadar ks yapmak zorunda...
__C.RONALDO__ caner__beyye katılıyorum.ben de bir kaç kez öyle yaptım adam 2-3 kere yattı sonra bıktı gitti.
__C.RONALDO__ Orjinal Mesajı Yazan: patex gerek yok zamanında cok troll cektim ve öldüm :@ Çekmeyi bileceksin ve rogue olacaksın swift mutlaka lazım .