Cn8 Ben arkadaşlarla beraber oynamak için 4 kişilik international lig kuruyorum ama takımları seçtikten sonra kupa menüsüne girecekken oyundan atıyor.Ne yapmam gerek ? Yardım ederseniz sevinirim.
Zombie Ali yaa masaüstünden atıyo verdiğiniz programı indirdim ama yinede atıyoo özellikle stadlara bakarken :(
hergele bende arkadaşlarla lig yapamıyorum arkaşdaşların dediği gibi 4 kişilik lig yaptığın zaman takımları seçtikten sonra oyundan atıyo bir çözum yapabilirmisiniz