Arkadaşlar, bu WE Turka 06'da bu Ronaldinho'nun hâli nedir? Adam Pele'den bile daha iyi bir futbolcu olmuş ! Adamın şut gücü, şut isabeti, frikik isabeti... " 99 " . Çalım doğruluğu ise azalmış. O da 90 olmuş ! Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu! Ronaldinho çalım adamı, ama bu WE Turka 06 moduna " - 5 " çalım özelliği olarak yansımış. Eto'o'nun da güçleri uçmuş...
Bir de, Süper Galatasaray filan da var tabi: Hele onlar iyice abartılmış. Taffarel'in neredeyse her gücü " 99 " ! Tamam, üç büyüklerin gelmiş geçmiş en iyi oyuncularından oluşan bir takım, ama göz var nizam var. Oyunun " suyu " çıkmış.
İnşallah çok sert bir eleştiri olmamıştır. WE Turka 06 güzel, ama futbolcu güçlerinin abartılmadığı sürece...