Orjinal Mesajı Yazan: Manyaq-Volkan
Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
kardeş bişey sorcam senin niye her mesajının 3-4 kelimesinden sonra :) ve ;) smileyleri var hayır yani merak ettimde mesajlarının %90'unda koyuyosun anlaşılan sen gerçek hayatta çok gülümsüyosun ve çok göz kırpıyosun ben bunu anladım
sen onları noktalama işareti olarak say ;) anlarsın :)
:P nese rica ediyorum konu dagılmasın ;)
bi forum sitesinde bi mesajda en fazla 4 tane smiley konabiliyomuş daha fazla koyarsan yazdığın mesaj gitmiyomuş neyse ben konuyu dağıttım galiba pardon,özür,af edersiniz,maruz görün,bağıslayın,affedin