haftanın maçı olan galatasaray-fenerbahçe maçını fenerbahçe kazandı.mçın yıldızı bana göre semih erden'di.19 yaşındaki genç yetenek semih 13 sayı ve 18 ribaund la inanılmaz bi maç çıkardı.henüz daha 19 yaşında olan semih biraz daha hücumda kendini geliştirirse,vücudunu daha güçlü hale getirirse bana göre türkiye için çok önemli bi oyuncu haline gelebilir.Hatta avrupada genç yetenekleri araştıran nba takımlarının(özellikle Spurs) dikkatini çekerek kendini NBA'de draftın üst sıralarından seçilmiş bi oyuncu olarak bulabilir.ben bu olasılığı baya yüksek buluyorum.peki sizce de türkiye yeni bi yıldız mı kazanıyor???