fenerlee_81 ben pes 4 oynarken milanda 4 4 2 b oynayip topu kaka ya werirdim.. onla da arapasiyla shewa yi kacrip gol atardim.. shewa bi sekilde bütün arapaslarini aliodu.. onu tutan adamlar sacma hatalar yapiodu bende golleri diziodum.. kolay kolay kimseye yenilmiodum. simdi bu pes 5 cikti hala nasi kolayca gol atcaami bulamadim. ben sürekli uzaktan sut atiom baya gol oluo ama yeterli diil bence.. bilen war mi pes 5 nasi rahat rahat gol atildiini?????
ilkayjagger paslasarak boş alan yaratmayı dene benim tek sorunum ortalardan pes4 de coğunu gol yapıyodum pes5de coğu karavana
shot4kiLL 3-4-3 ya da 4-3-3 Milan Sağ tarafa Kaka,Ortaya Vieri,Sol tarafa Sheva Arka üçlü iyi arapas verebilecek birileri olmalı. Sağa ya da Sola uzun arapaslar,çalım,gol :)
fenerlee_81 ewet bu oyunda orta kafa gol de pek olmuo ama bu 3 4 3 yada 4 3 3 milan isi kafama yatti.. saol Pimp My Pes ben biras milan pardon shewa hastasiyim da milandan baskasini almiom önce Fener sonra shewa!!!
MERDO58 3-4-3 le oynuyorum valla her turlu gol atıyorum::).kanattan orta kafa gol.orta sahadan paslasmayla ver kac felan ceza sahasına gırıyorum.yada uzaktan c.ronaldo ronaldınho vb.lerle uzaktan vurup atıyorum
capkin_olgun 4 4 2 oynarım ama kesinlikle pasmış taktikmiş hayatta yapmam gollerim hepsi atılamaz zorlukta şutlarıdır bütün gollerimi şutlarla atarım adriano rolnaldo ile 4 yıldızda kaleciyi kımıldatmadan takarım köşeye
capoxfile yaklaşık 100 e yakın kayıtlı golüm var... 90 ceza sahası dışında ve abartmıyorum, en azından bi 10-15 tanesi (bugün yarışma yapılsın kesin 1. olur)... gollerimi video ya dönüştürüyorum araya da güzel hareketleri koyup e tabi bide müzik.. Ama şöle bi sorun var, boyutu büyük oluyo bu video nun upload etsem kimsenin indirmeyeceğini düşünüyorum...
gokhANELKA arkadaşlar çok pratik ama biraz maharet gerektiren bi gol atma yöntemi...kanada hem hızlı hem teknik bi adam koyun.bu genellikle 3lü forvetin solu ve sağı olur..o adamla sıfıra kadar inin sonra birden adamı ters yöne çekip içeri pas atın ve direkt göbekteki adam boş kalır ve gol olur....
Onur_gs beyler kutu üçgen yaparsanız iyi kafa atıyor ortayı derinlemesine açın çok güzel goller oluyor ben çogunlukla duvar pası yapıyorum kanattan defansın arkasına kaçırıp kafa golü atıyorum
emany Orjinal Mesajı Yazan: capoxfile yaklaşık 100 e yakın kayıtlı golüm var... 90 ceza sahası dışında ve abartmıyorum, en azından bi 10-15 tanesi (bugün yarışma yapılsın kesin 1. olur)... gollerimi video ya dönüştürüyorum araya da güzel hareketleri koyup e tabi bide müzik.. Ama şöle bi sorun var, boyutu büyük oluyo bu video nun upload etsem kimsenin indirmeyeceğini düşünüyorum... Bak movie makerdan boyutu istediğin kadar küçültebilirsin.
R2.ZephyR Orjinal Mesajı Yazan: gokhANELKA arkadaşlar çok pratik ama biraz maharet gerektiren bi gol atma yöntemi...kanada hem hızlı hem teknik bi adam koyun.bu genellikle 3lü forvetin solu ve sağı olur..o adamla sıfıra kadar inin sonra birden adamı ters yöne çekip içeri pas atın ve direkt göbekteki adam boş kalır ve gol olur.... Bence mantıksız,göbekte hakimiyeti kaybeden oyunu kaybeder.Senin dediğin taktik ancak online'da lag varken tutar.