Frankie45 Ya arkadaşlar birisi şöyle sadece türkiye liginin takımlarını logolarını kadrolarını formalarını falan orjinal yapsa olmazmı spikersiz stadsız falan.Şöyle küçük boyutlu olmazmı yani?
Alikevicius öle oluyosa link falan koyarmısın. Sana zahmet. Kotalı internet sahipleri adına istiyorum
Beirrut Orjinal Mesajı Yazan: emany kardeşim we turkanın parça parça bir linki varsa bulun sadece 0_text i kurun olay bitsin abi parça parça yok sende varsa 0_texti bi zahmet update ediversen.
Alikevicius Orjinal Mesajı Yazan: aragor Orjinal Mesajı Yazan: emany kardeşim we turkanın parça parça bir linki varsa bulun sadece 0_text i kurun olay bitsin abi parça parça yok sende varsa 0_texti bi zahmet update ediversen. kötü bir haberim var. O_text dosyasıda baya büyük. 400mb civarı
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Canerdude arkadaş haklı. nassı indirelim 700 mb şeyi. dostum hiç limitsiz adsl kullanan arkadaşın yok mu? bende limitli adsl var ama saolsun madada256 bana indirecek weturka yı :)
Beirrut http://hosted.filefront.com/weturka06 bu linkte we turkanın parçalarını bulabilirsiniz bence KONAMI-WIN32PES5OPT,0_text ve e_text dosyalarını indiririn çünkü böylelikle 800 mb we turka oluyo 416 mb we turka şahsen ben böyle yaptım
Frankie45 Şu option filede hollanda ligindeki takımlarının logolarını ve formalarını değiştirip türkiye ligine uyarlasa olurmu? http://rapidshare.de/files/11375133/KONAMI-WIN32PES5OPT.html
Alikevicius Arkadaşlar yapcağımız şey basit. We turka nın save dosyasını bulcaz. Bunu bularak kadroları halletmiş olacağız. Bundan sonrada formalar ve logolar kalıyo. onlarıda bi şekilde halletmemiz lazım. Buradan patchmakerlara sesleniyorum. Lütfen kotalı insanlara yardım edin.:D