arkadaşlar selam kontorland marka gamepad kullanıyorum ve yaklaşık 1 senedir de memnundum fakat ne hikmetse birden pc tanımamaya başladı.baştan belirtim pc teknisyeniyim ve çözemedim aklınıza gelcek bişi varsa lütfen yazın. mesela bir çakallık ve xp için bir dosya vs vs.. denenler şunlar :
driver, usb driver update, yeni kol (aynısından tabii) başka bilgisayar,başka driver,
pc'ye format vs vs. inanın çalışan kol,tanınan kol artık tanımıyor, yeni donanım bulundu ama tanınmadı diyor herşey hakgetire. çözebilene helal olsun,
yaptıklarımı dikkatlice okuyun, inanın artık çalışmıyor ve ilginç olan aynı marka yeni bir kolda da aynı durum mevcuti. dediğim gibi aklınıza bunlardan farklı bişey gelirse lütfen yazın.amma yazdım :D şimdiden teşekkürler