Tigana: "Ailton gitmek için mi değişti kalmak için mi?" Ailton: "Kalmak istiyorum. Ama tek problem ben mişim gibi gösterilmek rahatsız ediyor !.."
Ekşi&Arpacı’dan çifte zirve
Beşiktaş’ta günlerdir beklenen zirve dün nihayet gerçekleşti. Genel Menacer Mehmet Ekşi ve Sportif Direktör Erdil Arpacı, Ailton konusunda öncelikle teknik direktör Jean Tigana ile biraraya geldi. Fransız hoca şunları söyledi: “İlk geldiğim dönem ile şimdiki Ailton arasında siyah ve beyaz kadar fark var. Bana kalmak istediğini söyledi. Ben de ona, ‘Almanya’da gol kralı olduğun dönemdeki Ailton’a kadromda her zaman yer var. Bunun dışındaki birini istemiyorum’ dedim.