Orjinal Mesajı Yazan: osiloskop
Cvp yazdığın için teşekkür ederim. Forma bmp ama programda forma resminin altındaki dosya arama böülümünden buluyorum formayı. üstte formanın resmi değişiyor save diyorum. oyunu açıyorum. maçı başlatıyorum. loading kızmının sonunda windowsa atıyor beni. sonra creation center'ı tekrar açtım benim oyunun içine ayyığım formalar orda diil. sanki hiç atmamışım gibi.
arkadaşım sende creation centerdan forma atma
kit raptor ile hemen atılıyor.
bekle upload edeyim.sana vereyim
ama sen de bir güün şu forma yapmayı bana ögretir misin?