selamlar.forumunuzda Yeniyim ama Neden Bu Kadar Çok Geç Geldim Diye Kızıyorum Kendime.
Gökhan Kardeş Linkini Werdiğin Programı Çalıştırdım.İnternete Bağlanıp Bir Siteyi açıyor.Fakat Ben Bundan Hiç Bir Şay Anlamadım.
Zahmet Olmasa Öyle Kabataslak Nasıl Kullanacağımızı da Yazarsan Ben Anlarım.
Şimdiden Teşekkürler....