SiNBaD_ Valla bende unuttum çünkü oynamıyorum artık fifanın şikelerinden ama öle bişi var bir tuşlara basıyordun ama hatırlamıyorum.Bilen biri varsa sölesin bana da yarayacak :D
TR_acy beyler sut attıgınızda cıkan barın 4 te birine kadar doldurursanız belki de daha az pozisyona gore.. yerden sut atabilirsiniz
TR_acy ben daha yeni koydum gattusoyla kaydetseydim de atsaydım ben ole yapıom wala isteyen denesin ama cok az basmak gerekio miktarını siz belirleyin dedim ya pozisyona da baglı diye
Kokane Hamachide "anonymus" diye bir arkadasimiz var o olayi cözmüs. Diger oynadigim arkadaslara karsi maglupta galipte geldim, bi o arkadasi bi kez olsun yenemedim. Adam tam profesyonel.