Arkadaşlar. Creation center önce çok hoşuma gitti hevesle açtım. galatasaraya yeni yaptığım formayı yapıştırdım. oyunu ilk açışımda tine eski formayla çıktı. sadece sırt numarasının rengini değiştirmiştim o tutmuş. daha sonra tekrar denedim. oyunu tekrar açtım ama maç tam başlayacakken oyundan atıyor. ne yapabilirim. ve creation center kullanımı için çnerisi ve daha derin bilgisi olan var mı?