yapmanız gereken ilk şey; oyunda size benzeyen bir futbolcu bulmak
geris çok kolaylaşıyor(fazla benzemesede olur düzenleyebiliriz)
googlede "o edit"+download diye aratırsan nfs ilie ilgili bir siteden programı indirebilirsin.bu program .o uzantılı dosyaları(yani objeleri)açıp değişiklik yapabiliyor.kendine benzettigin futbolcunun faceid sini bulup zdata ların birinden bulup export etmelisin, bu işlem için ea graph adlı programı öneririm.programı googleden "ea graph"+download diye aratırsan nba ile ilgili bir siteden indire bilirsin. gerisi tamamen senin photoshop taki uzmanlıgına baglı.kendi yüzünün fotografını önden çekip montajlamalısın.sonra o edit programı sayesinde 3 boyutlu kafa yapısına mesh ederek kafa yapısını kendinn kine benzetmelisin.
biraz ugraştıktan sonra:) kaydedip oyuna kendini ekleyebilirsin.
bunun içinse benim önerim unidbf diye bir program var onu bulup(fifa06 için olanı)
kurup oyunun datacmn klasöründeki fifa dosyasını Microsoft Access de açılır hale getirip, dosyayı açıp playerle ilgili alanlara kendi bilgilerinizi yazarsanız kendi playerid gibi kendinizi fifaya atmış olursunuz.tabi bunun için son olarak birdosya daha var ama adını şimdi hatırlayamdım sonra size bildiririm.
çok karmaşık gibi görünüyor ama aslında zor değil bir iki hafta ugraşırsanız kendinizi oyuna yeni biris olarak ekleyebilirsiniz...
umarım face yapımı ile ilgili sizlere biraz yardımcı olmuşumdur