Brooklyn_Nets cank22x@hotmail.com yalnz nasıl online oynandıını bilmiom bn... :D hc online oynamadm daa...
sswift4 ben de oynarım. herkesi ekledim; ama oyun orjinal değil. hamachi.den oynayabilirim ancak. sswift4@hotmail.com
furkantos ben de varım benim ki orjinal değil ve hiç online oynamadım nasıl olur furkan_kasapoglu@hotmail.com
tolgatmac arkadaşlar nasıl online oynandığını yazabilecek kimse yok mu?????? Benimki de orjinal değil