Arkadaşlar belki bu konu bir çok kez gündeme gelmiştir ama ben sürekli takip edemiyorum o yüzden sizden yardımlarınızı bekliyorum şimdiden tesekkürler.
Ben bologna ile 3. sezonumdayım 2 kere şampiyonlar ligini aldım ligdede ya 2. yada 3. oluyorum, scout ve negotiator 10. seviyede ama ben hala daha iyi kaliteli transfer yapamıyorum bu oyunun büyük saçmalığı kimse takımın prestijini beğenmiyor. Örneğin totti transfer listesinde ben ona teklif yolluyorum ama adam beni beğenmiyor gidiyor walsall la anlaşıyor bu normal değil ben bir yerde yanlışmı yapıyorum acaba...