Youla yaptığı açıklamada, "Beşiktaş'a transfer olduğumda çok başarılı olacağıma inanıyordum. Ancak 6 ayda yaşadıklarım bana büyük tecrübe oldu. Taraftar baskısı hepimizin en büyük sorunlarından biriydi. Sadece o değil, takımdaki yöneticiler çok konuşuyor ama iş para vermeye gelince yok oluyorlardı. Biz profesyonelce bu işi yapıyoruz, sözleşme imzalıyoruz ama bize verilen sözler tutulmuyor. Tigana ile hiçbir sorun yaşamadım, hatta hiçbir arkadaşım da sorun yaşamadı. Ancak Rıza Çalımbay döneminde sorunlardan bunalmıştık. Şu anda 5 arkadaşım daha Beşiktaş'tan ayrılmak istiyor. Menajerler onlara takım arıyor. İnsan mutsuz olduğu yerde yaşamamalı. Dışarıdan her şey çok güzel gözükebilir, taraftar böyle görebilir ama Beşiktaş'a transfer olduktan sonra yaşadıklarım tam anlamıyla kabus gibiydi. Kabul etmek gerekir, Rıza Çalımbay bu işi başaramadı. Başaramadığı gibi birçok şeyi de eline yüzüne bulaştırdı. Başarısızlığının üzerine bizi taraftarlara şikayet etti. Beşiktaş bu kötü günler geçiriyorsa bunun en büyük sorumlusu Rıza Çalımbay'dır. Bizi taraftara hedef gösterdi. Taraftar da bizi suçlu gördü" şeklinde konuştu.
ulan herkesde Rıza'ya yükleniyor sanki kendileri çok iyi futbol oynadılar