arkadaslar,sistemim p4 2.0 , 768mbram, 256mb fx5700 ekran kartim var, oyunun goruntuleri nedense bana hic iyi gelmiyor, bu istemle ben bu oyunu oynayamazmiyim? cimler cok kotu, sanirim duzeltmenin yolu var ama hangi patch ile oldugunu bulamadim, bir de heryer patch kayniyor, hangisini indirmem lazim ve link verebilirmnisiniz acaba?