Kulübümüz'den bir açıklama yapılarak, "erotik reklamlar" savunuldu. Açıklama şöyle:
"Bugün Sabah Gazetesi'nde yayınlanan haberde, BJK TV'nin erotik içerikli telefon numaralarının reklamını yayınladığı iddia edilmiştir."
BJK TV'de yaklaşık 2 aydır yayınlanan SMS amaçlı chat reklamları erotik içerikli olmadığı gibi, Sabah Gazetesi ile aynı bünyede yer alan ATV kanalında bu reklamlar gündüz kuşağında alt bant şeklinde de yayınlanmaktadır.
Reklamların sakıncalı olup olmadığı RTÜK tarafından denetlenmektedir.
Sabah Gazetesi'nin bu haberinin değerlendirmesini spor kamuoyuna bırakıyoruz."
:D:D:D:D tam bi skandal!! Bjk tv kurulduuu günden beri hiç istemedim çünü başkanımız kurdum demek için kurdu ve hiç ilglenen yok!! geçen günü BJK tvde EZELİ RAKİBİMİZ Galatasarayın maçını veriodu:D böle bişey war mı? sn Bjk nin maçlarını verme ama Gs nin maçlarını ver!! Ayrıca bundan önce BJK tv magazin programıda yapıodu ki o program da televoleye fln 1000 basar!! milletin frikiiini veriodu!! (milletin dediim fytbolucu diil MANKENLERİN ETEKALTI RESİMLERİ GİBİ..)
yorum sizin bunlar bnim düşüncelerim..