o kadar tepki çekti ki adam artık gökhan telkenar anlatıyor beşiktaş maçlarını...
o değil de benim anlamadığım bir insan hem bu kadar kötü spiker olup, hem de beşiktaş düşmanıyken neden bu kadar ısrar eder bjk maçları anlatmak için???
"*ama cordoba kalede durmadı ki, moralini bozdu ühühü ondan atamadı çocuk ühühüüh*"