bjklifatih FIFA 06 da anlatigim gibi ben monkeydragon ile Tr pop up yaptim ve SS burda http://www.fifa.imro.pl/screeny/fifa06/turkishpopups.jpg DOWNLOAD: http://www.fifa.imro.pl/pobierz.php?idg=13&id=219
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: *CroCodile* Yüklüyorum ama oyunda gözükmüyor.Tsl yaması falan var acaba ondanmı ? evet ya bendede gözükmüyor neden acaba bende TSL falan da yüklü değil
*CroCodile* Orjinal Mesajı Yazan: mi®дňdд™ evet ya bendede gözükmüyor neden acaba bende TSL falan da yüklü değil nası yani yukarda mesajında süper yazmışsın :D
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: *CroCodile* Orjinal Mesajı Yazan: mi®дňdд™ evet ya bendede gözükmüyor neden acaba bende TSL falan da yüklü değil nası yani yukarda mesajında süper yazmışsın :D onu screenler için yazdım resimlerde gayet güzel:D ama bizde çalışmadı:D
Gökhan Yamada Bir Kurulun Sorunu Var halledeceğim ama elim değmiyor yapınca anasayfaya ve buraya atarım ;)
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™ Yamada Bir Kurulun Sorunu Var halledeceğim ama elim değmiyor yapınca anasayfaya ve buraya atarım ;) ok bekliyoruz:D
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™ http://rapidshare.de/files/10955337/Turkish_Popups.exe.html sağol bir deneyelim bakalım olmuş mu?