arkadaşlar benim bi sorum oluacak sizler.benim pes5e sadece tr spikeri ekledim.ondan sonra formalarda bi sorun oluştu.tr spikerin içerisinde sanırım tr ligide varmış.türk takımlarıda eklendi oyuna yani.ama türk takımlarından hiçbirisinin forması gerçekteki gibi degil.hepside editlenen takımların forması.bide biçok avrupa takımının formaları düz siyah forma oldu.örnegin man utd nin hangi formasını seçersem seçiyim siyah,düz,amplemsiz bi formayla çıkıyor.bu sadece manutd de degil biçok takımda oluyor.acaba neden olabilir?yada hangi dosyaları yüklemem gerekiyor?teşekkürler.