abiler yaff ben bu fifa06 dan bişe anlamadım
valer'nga(norveç ligi) ilk bunla başladım... ilk sezonda sadece lig şamp. ikinci sezonda a.şampiyonlar ligi bide lig şamp. sonra;
3 sezonda newcastle ile (alabildiğim en iisi bu idi) lig kupası ligde 3. oldum bana msj gedli beklenenin üste performans gösterdiniz o yüzden büyük takımlardan mı ne teklif gelebilir bi baktım yine en fazla 4 yıldızlı takımlara gidebildim nese 4 sezonda yine newcastle ile lig, lig kupası,şampiyonlar ligi felan yani bütün kupaları aldım yine en fazla 4 yıldızlı takımlara gidebiliom 5 yıldızlı veya 4,5 yıldızlı takımlara gidemiom(real madrid...)
lütfen yardım daha neyapmam lazm