arkadaşlar load game diorum oyunu yüklüo yarıya gelmeden masaüstüne atıo. bu olay bi kere daha olmuştu fakat o zmn "oyun hatalı kaydedilmiş" die bi msj ya da onun gibi bişey gelmişti. bu seferkinde hiçbişey demeden masaüstüne atıo. ne yapabilirim. bi çözümü varmıdır? şimdiden sağolun..