Geyiq Team bunun düzelmesine bir çare yok mu arkadaşlar Türkiye yi seçtiğim zaman fenerbahçe tezahuratı yapılıyor neden böyle acaba ?
musty türkiyenin slotları var fenerbahçe de beşiktaş ta galatasaray da milli takım da seçsen hep aynı slotlardan tezahuratları alıyor yani çözümü yok büyük ihtimalle öyle oynayacaksın :)
OaRist hocam dalga geçmek gibi olmasın da... gerçekte de öyle değil mi zaten ?;) hangi stadda oynanırsa onun lehine/diğerlerinin aleyhine küfredilmiyo mu?? ee daha ne istiyon:p
emany Orjinal Mesajı Yazan: OaRist hocam dalga geçmek gibi olmasın da... gerçekte de öyle değil mi zaten ?;) hangi stadda oynanırsa onun lehine/diğerlerinin aleyhine küfredilmiyo mu?? ee daha ne istiyon:p Abi sana katılıyorum Oyuna gerçekçilik katılmış Di mi? ;)