1 haftadır kendi evimde fifa 2006 oynuyorum. daha önce internet cafelerde oynama şansım olmuştu,ama çok fazla değil.sizlere sorum şu:çok iyi bir oyuncu değilimififayı eskiden beri sever,sayar oynarım. world classta oynuyorum. aldığım takım farketmiyor misal gs-barcelona maçı maçın büyük bölümünde oyunda üstünüm maçıda kazanıyorum. karşı tarafın en ufak bir zorlaycı yanı yok. duvar paslarıyla sonuca gidiyorum. genelde hep böyle.real madridle lig yaptım şampiyon olamadım ama maçlar tek kale.
fifa 2006 eski serilere nazaran daha mı kolay sizinde oyununuzda sözünü ettiğim şeyler oluyor mu?