Devre arasını Antalya'da yaptığı hazırlık kampıyla değerlendiren Takımımız, bu sabah saatlerinde İstanbul'a döndü.
Efes Pilsen Kupası 'nın finalinde Galatasaray'ı yenerek birinci olan Takımımız'da futbolcularımızın neşeli tavırları dikkat çekti.
Teknik Direktörümüz Jean Tigana'nın verdiği izinle, bugünü dinlenerek geçirecek olan futbolcularımız, ikinci yarı hazırlıklarına yarın akşam BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde yapılacak olan idmanla devam edecek.
Daha nice kupalara (böle pek önemi olmayan kuplarla diil tabi!!)