RubenMartin Arkadaşlar bu oyunda fikri olan biri warmı??? Elimde fakat kurmak meşakatli falan. Kısaca görüşlerinizi yazarsanız eyw...
VoMiT fahrenheitın ilk 3 saati hayatımda oynadıım en güsel oyun.sorasıda gsel fakat ilk başları çok daha güsel.böle oyun fazla bulunmuyo.muhteşem bi oyun