Sarpus WETURKA'ya graphic studio ile forma ekleyince mac esnasında hem ekledigim forma hemde rakip takımın forması boyle cıkıyo neden kaynaklanıyor bilen mi var mı??? [img=http://img439.imageshack.us/img439/1082/adsz0ji.png
punisher_90_90 yaw biiraadeer yanlış yüklemişsin önce Game Graphic Studioyu aç ve eklemek istediğin takımın UNİsini bul sonra resim ekranına sağ tıkla open de veee eklemek istediğin formayı seç daha sonra resmi sürükleyip uni resminin üzerine bırak forman hazırdır umarım anlatmışımdır