RaphaeLmiX Arkadaşlar Kits,boots,face,stads vs... gibi şeylerin nasıl import ve export edildiğini lütfen buraya yazınız ve lütfen bu konuyu kitlemeyiniz... Saygılarımla ;)
wiledblue ÖRN:G.G.Studio ile stad yapcaksanız sol üst kösedeki file a tıklıcaz open dicez 0_text adlı dosyayı acıcaz snra import edicegimiz dosyayı bulup ters tıklıcaz import file or folder name dicez snra importlucagımız stad dosyasını secip güzewl güzel oynucaz
Beirrut şimdi arkadaşlar önce ggs yi açıyoz ordan file-open dan hangi dosyayı seçeceksek ona tıklıyoz örn;0_TEXT i aççaz dosyayı açtıktan sonra değiştircemiz dosyanın adını buluyoz (şekil 1) (ŞEKİL 1)http://www.img99.imageshack.us/my.php?image=adsz2th.jpg sonra sağ tıklayıp import afile this one ı tıklıyoz (şekil 2) (ŞEKİL 2)http://www.img101.imageshack.us/my.php?image=adsz1ju.jpg ggsdeki dosyayla aynı isimde olan değiştirmek istediğimiz dosyayı seçiyoz(Şekil 3)http://www.img91.imageshack.us/my.php?image=adsz5nd1.jpg aça tıklıyoz tamamdır dosyamız değişmiştir