sonkral63 Degerli arkadaşlar weturka2006 da bütün sahaların çimleri çok kötü oyun içinde kendimi afrikanın balta girmemiş ormanlarında hissediyorum bitek tarzan ve hayvanlar eksik ya bir çaresi yokmu bu çimleri düzeltmenin ayrıca bir eleştiri daha yapmam lazım yamayı yapan arkadaşlar unutmamalıki bu forumda o takım bu takım yok burada herkese her takım taraftarlarına hitap ediliyorsa tarafsız davranılması lazım ne o ya sanki ali samiyendeyiz her taraf sarı kırmızı çok yadırgadım böyle bir forumda bu kadar taraflı bir yazılım çok yanlış bütün emekler gs için sarf edilmiş gibi ...bu benim eleştirim düzeltilebilirse düzeltin lütfen ha eleştirimede sakın (begenmiyorsan kurmassın gibi )basit ve anlamsız bir cevap yazmayın lütfen ...bu arada eski kullanıcı adım sonkral dı ama nedense yazı yazmak istedigimde giriş yaptıgım halde yetkiniz yok diye bir yazı çıkıyordu o yüzden yeni kayıt yapmak zorunda kaldım ..bir hata varsa düzeltilmesini rica ediyorum forum yetkililerinden tekrar sonkral olarak baglanmak istiyor yazmak istiyorum...saygılar...SONKRAL..
emany Arkadaşlar bu çim sorunu ile ilgili forumda konular açıldı ve çözümler bulundu. Lütfen foruma bir göz atın!
RaphaeLmiX hep bakıyoruz hep bakıyoruz ama bişey olmuyo arkadaş bütün o çim konularını tek bir konuya yerleştirmek istiyor ve böyle davranması normal ve çok daha ii çünkü daha fazla topic açılmaz... ama bizimkiler nerdeee :) hep oraya bak buraya bak off off :) o yüzden lütfen bu konuların cevaplarını bilen varsa buraya hepsini anlatsın... Saygılarımla