slm arkadaslar
ben weturka 06 patchini yaptim ama niyese türk isimleri yerine hollanda isimleri gözüküyo...herseyi kopyaladim aslinda...yeni konu actigim icin kusura bakmayin ama biraz forumda baktim basklarindada bu sorun varmis ama dogruyu söylemek gelekirse pek anlamadim...bide ben bu patchi yapmadan önce save dosyasi bile yoktu...acaba nereye kayit ediyo anlamiyom...bana yardim edebilrseniz cok sevinirim ;)