Arkadaşlar bende game pad var ben bu sayede örneğin yüzüklerin efendisi iki kuleyi 2 kişi oynayıp (ağabeyimle) oyunu bitirdik ve bu oyunun zevkini başka hiç bir oyunda alamdadık Bu tarz oyun bilen varmı varsa lütfen cevap yazsınlarr
2. ise toca race driver multiplayerden 4 kişi bile oynanabiliniyordu bende 1 klavye 1 usb li çiftli gamepad bide eskisses kartlarına takılan gamepadlerden olduğ içim bu oyunu 4 kişi oynayabiliyoduk ve süper zevk alıyordukk BU OYUNUN YENİSİNDEDE + KİŞİLE YARIŞA BİLİYOMUYUZZ
ÇOK uzun olduma ama lütfen yardım