Yenmiş olabiliriz ama görünüşü bakılırsa Galatasaray'ın geleceği parlak. Beşiktaş oyuna hakimdi ve çok tehlikeli geldi, ama bunun sebebi Galatasaray'ın sahaya resmen PAF takımıyla çıkmış olması. Galatasaray'ın gençleri Beşiktaş'a karşı çok iyi direndiler. Gerçi bizde de Ibrahim Akın ve Mehmet Sedef vardı ama Beşiktaş neredeyse ideal 11 ile sahadaydı.
Beşiktaş inşallah Galatasarayın yaptığı gibi gençlere döner, bu işler üzülmezlerle, okanlarla, ailtonlarla olmuyor.
Bu kadar genç oyuncuyu Beşiktaş'a karşı opynatıp iyi bir performans sergileyen Galatasaray bu maçın asıl galibi sayılabilir. Bizimkilerde inşallah bu başarılı sonuçların devamını getirir.
Not: Hakan Şükür penaltı noktasına topu koyduğunda içim çok rahatlamıştı desem yeridir.