herkese selamlar.konunun en başından başlıyorum. aidata bilgisayar aldım vatan computerdan sonra bunun kurulumumu yapmak için bir pc dükkanına gördüm.vatan bilgisayardan aldığımda bilgisayarda sadece xp yüklüydü dosyalar azdı internet ayarı yapılmamıştı. daha sonra bunu yaptırdık office programları yüklettik.gelgelelim internete girdiğimde 3,4 tane pencere açtığımda bilgisayarda kısa süreli bir meşgul işareti var bir de not defterine copy pasteyle yapıştırdığım dosyalara bir daha kopya paste yapmama gibi durum var.sonra sitelerden birinden çıkıyorum mausun sağ tuşu tıklanıyor ve seçenekler geliyor böyle bir garip durum sizce sebebi nedir. birde başlat menüsü çizgisinde,saatin yanında sarı bir buçuk var sürekli günceleştirme soruyor güncelleştirme yüklüyor bunun da nedeni nedir. daha önceki bilgisayarlar da çıkmıyordur uzun bir yükleme yapıyor.
daha öncede açtım bu konuyu ama başlık hatasından silindi. ben sorunu şöyle anlatayım internete girip site açtıktan sonra ordaki bilgileri,güzel sözleri not defterine aktarıyorum copy pasteyle ama 20,25 dk dan sonra bu işlemi yapmıyor mausu sağ tıklıyorum birşey çıkmıyor sonra bir siteden çıkıyorum oluyor daha sonra yine aynı durum oluyor bir siteden daha çıkıyorum copy paste yapıyor. bunu format atmadan düzeltmenin yolu yokmu. bir de bu teknik servisler windows kurulumundan para alırmı?
şimdiden teşekkürler