capkin_olgun arkadaşlar we turkada ali samiyen diye bişi yok malesef var ama parma stadı olarak gözüküyo bide buna ek olarak cimleride çok buna sorun bula bilirmisiniz
burak35 http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=57663 KONUYLA İLGİLİ BAŞLIK AÇTIM.lütfen forumu takip ettikten sonra konu açınız.
burak35 Orjinal Mesajı Yazan: arslankafa haklısın ama lig yapar ken tam ali samiyen oluyo ağlar stad heryer sarı kırmızı oluyo o problemin çözümü burada. http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=57663
capkin_olgun çok çok saolasın oldu walla ama bi sorum daha var acaba bu spiker işi ne oldu sadece 20 30 tane oyuncu sölüyo diğer herşey güzel ama oyuncu sözü az çıkacakmı yenisi