Parasetamol PELE, ZICO, MARADONA, PLATINI, CRUYYF !!!! ---> KESİNLİKLE BÖYLE!!!!! KİMSE İTİRAZ EDEMEZ :) .... VAR MI İTİRAZI OLAN????????
Parasetamol PELE, ZICO, MARADONA, PLATINI, CRUYYF !!!! ---> KESİNLİKLE BÖYLE!!!!! KİMSE İTİRAZ EDEMEZ :) .... VAR MI İTİRAZI OLAN????????
Parasetamol PELE, ZICO, MARADONA, PLATINI, CRUYYF !!!! ---> KESİNLİKLE BÖYLE!!!!! KİMSE İTİRAZ EDEMEZ :) .... VAR MI İTİRAZI OLAN????????
Parasetamol PELE, ZICO, MARADONA, PLATINI, CRUYYF !!!! ---> KESİNLİKLE BÖYLE!!!!! KİMSE İTİRAZ EDEMEZ :) .... VAR MI İTİRAZI OLAN????????
Parasetamol Abi, istemeden oldu :D :D :D tıkladım gitmedi; yine tıkladım, yine tıkladım... Ben gitmedi sandım, meğerse her tıklaşımda ayrı ayrı gitmiş :D:D:D:D:D Sonra bir baktım, dört tane aynı mesaj :D:D:D:D:D ...
gs4ever Orjinal Mesajı Yazan: ceyo91 Gerrard(Liverpool) Essıen(Chelsea) Lampard(Chelsea) kardeş sölediklerinin hiç biti striker deilki...
MaX RoYaN Bence oyuncular nerde oynuosa oynasun (kaleci hariç:D ) hepsi iyidir. Sorun oyuncuyu oynatandadır. Sen iii oynadıktan sonra gerisi hikaye ;) ________________________ MaX JoHN RoYaN SincE 1988 - .... :D