arkada$LAr Linki az Sonra werecem $uAnda upLoad eDiyoRum winzip içinde okuda her$ey anLatıLmı$tır.iSteyen arkada$Lar oKu dosyasından yApaßiLirLer.
yAnLız sTaDı kurmak isteyenLere 3 çift söZüm war:
1)Dosya ßende weturca yükLü staDı kurDuğum zaman aLisamiyenin üstüne kuRuLuyoR diğer
yAmALarda ßilemiyoRum.weturcada aLisamşyenin üstüne kuruyoRsunuz.!!!!
2)Dosya ßoyutu 5000 kß oLarak gösteRio.rapidTe
3)dosyayı kurarken 0_TEXT yedekLemeyi unutmayın.!!!
upLoad etTiğim stAd aLıntıDır ߀n yApmAdım güLe güle kuLLanın.
Linki az Sonra werecem