arkadaşım çok güzel olmuşta.Bir sorunum var.
Bütün sahanın bu siyahla çizdiğim yerdeki gibi olmasını istiyorum ama nasıl bakın.

Bu resimde asıl demek istediğim belli oluyor.Sanki kum gibi değilde kahverengi seramik döşenmiş gibi oluyor.Yalnız uzaktan bakıncı düzgün kum gibi gözüküyor yakınlaştıkça böyle oluyor.

Bir başka deyişle bu resimdeki siyah yerin içindeki gibi olmuyor heryer.Yeşilin içindeki gibi olmasını istemiyorum.
