HakanTR sevgili arkadaşım şu türkçe spikerde 1-2 yi yukledim. 3-4'ü bir süre sonra bayt almadı.flashgetle yukluyorum. sonra X isareti aldı. ben bu 3-4 i sildim geri yukluodum. gene 70 e geldi gene ikiside aynı oldu PROBLEM KİM DE??:(