arkadaşlar, özellikle forma yapabilen arkadaşlar, istanbulsporu bitirdim forma yapmayı bilmediğim için pes4ten aldım formaları.karşıyaka ve göztepe için forma yok o yüzden olan formaları editledim ve öyle forma yaptım ayrıca göztepe ve karşıyaka oyuncularına facede yapacam güzel fotolar varsa buraya link yazın bende indireyim ,resim koyulabiliyosa msjlara biri bana nasıl koyucamı söylesin bende buraya yaptıklarımın screenshot'larını koyayım ve forma yapmayı bilenler karşıyaka ve göztepenin formaları yaparsa upload etsin burayada link koysun yada msja foto konuyosa koysun ben bilmiyorum nasıl konuluyo öyle bir seçenek bulamadım.
yorum yaparsanız ona göre editlerim ben şimdi istanbulsporu bitirdim kaldı 5 tane daha...(eklemeyi düşündüklerim :ksk,göztepe,istanbulspor,bursaspor,kocaelispor,antalya veya sakaryaspor) yorumlarınızı bekliyorum editimi beğenirseniz upload olayını yapacam saygılar gogosumer...