emany bu daha önceleri işlenen bir konuydu -ayrıca okadar çok boş konu ve saçma apan ya da sapan;) açılan baslıklar varki-bu olması gereken fakat dedıgım gıbı oncede çook önceden işlenen bır konu ayrıca dıgerlerının yanında bişeydegıl
pes5 forumu eskı halıne gelecekmiş bakalım:http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=59389
aman Allahımm bu forumun halide ne...