Öncelikle yaptıkları çalışmalardan ötürü soccercenter.net ailesine teşekkürlerimi sunuyorum. İki tane problemim olduğu için bir başlık altında toplamak istedim.
Elimde iki tane bilgisayar var ve ikisinde de problemler yaşadık. En önemlisine değişmek istiyorum. p4 3.2, 1gb ram, 256mb ge force a 6600, p4p800 anakartı olan makinada pes oynamak gerçekten büyük bir işkence oldu. olup olmadık yerde kilitleniyor makina. sürücülerin driverlarını yeniledik, neler neler yaptık bana mısın demiyor. doom3, quake 4 gibi oyunları çalıştırırken, en mühim ve can damarım olan oyunda böyle problem çıkarması can sıkıcı bir durum. çok mantıksız bir biçimde kilitleniyor. Böyle bir problem yaşayan varsa ve çözdüyse eğer, yardımlarını bekliyorum.
İkinci problem ise p4 3.2, 512 ram, 256 mb ati radeon x550 gibi özellikleri olan makinada da grafik problemi yaşıyorum. Full detay oynamak imkansız, takılma yapıyor. Böyle bir makinada neden böyle bir problem yaşanabilir, sormak istedim. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. Saygılar...