beyler sizden ricam biri bana bendeki sorunun nerde oldugunu söylesin.weturka yı 2. sefer download ettim.belki sorun 1. de olabilir die.ama yine aynı sorun var.daha önce sordum cvp alamadım.weturkayı rar dan cıkarırken e_text ve e_sound kolaylıkla cıkıyor,ancak iş 0_text ve 0_sound a geldiğinde hata veriyor.sorun benim makinamda mı acaba die düşündüm,2 ew arkadasımın ayrı ayrı bilgisayarlarında denedim,ama yine aynı sorun cıkıo.sifre hatalı olamaz "soccercenter.net"... zaten hatalı olsa dier dosyalar cıkmaz.noolur bi el atın, bişiler diyin yoksa walla delircem artık...