Yönetim Kurulumuz, daha önce aldığı 'profesyonelleşme' kararını yürürlüğe koydu.
Alınan kararlara göre Futbol Şubesi Sorumluluğu resmen kaldırıldı. Takımımızın Başkanımız Yıldırım Demirören'e bağlanmasına karar verildi. Onun olmadığı anlarda ise 2. Başkan Murat Aksu sorumlu olacak.
İdari Menajerimiz Mehmet Ekşi de, bundan böyle, Takımımızla Yönetim arasında köprü görevi görecek.
asıl şimdi Ayvayı yedik... işimiz başkana kaldıysa(tamamen)...