Sihdi Orjinal Mesajı Yazan: tuncberk ben yüklüyorum normal ama açmıyor ne yapabilirim ewet nolcak nasıl yapcaz
Exvision Microsoft .Net Framework yüklü değilse program çalışmaz.. Ve ayrıca oyun farklı bir dizindeyse ('C' değilde 'D' yada başka bir alanda ise) program oyunu göremiyor..
Exvision BUYRUN.. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=en
bjklifatih Bu CC06 i tek oyuncu veya takim ID ler icin kullanin cunku burdan bir face yukledigin anda oyun calismiyo;)
ExPeRT_06 yaw ben yüklüyorum bu cc yi uygulama başlatılamadı... hatası veriyor ama framework tan olacağını zannetmiyorum çünkü arkadaşta yok frame work onda çalıştı :(
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: ExPeRT_06 yaw ben yüklüyorum bu cc yi uygulama başlatılamadı... hatası veriyor ama framework tan olacağını zannetmiyorum çünkü arkadaşta yok frame work onda çalıştı :( Arkadaşının Ekran Kartı Ati İse Ati Driver"ı Kurulurken Yanında Framework ta kuruluyor ;)
cilginmek Orjinal Mesajı Yazan: Exvision BUYRUN.. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=en abi paylaşan yerlerin dert görmesin...